Kauppamme on muuttanut (onneksi voin sanoa sen jo imperfektissä!) toiselle palvelimelle. Tämä prosessi on kestänyt viikon päivät ja saman ajan se on koetellut minun hermoja Huuto.

Minulle on aina ollut kauhistus sellainen tilanne, jota minä en hallitse. Ja yritäpä hallita jotain tapahtumaa, josta et ymmärrä yhtään mitään... Sellainen tilanne oli tämä palvelimen muutos...

Monessa paikassa on varmaan kiskottu hiuksia ja ladeltu ärräpäitä, kun olen esittänyt vaatimuksiani ja kysellyt "tyhmiä". Onneksi tietokonekansa tuntuu olevan hyvin pitkäpinnaista porukkaa, kukaan ei ole vielä sanonut minulle, että nyt tuki suusi ja odota kärsivällisesti!

No, kaikki ovat vielä hengissä ja kauppa tuntuu toimivan, joten ehkäpä minäkin jo uskallan hengittää Päättämätön.

Ja tässä se minun viha-rakkaus-suhteen kohde:

-Vika-