Olen tänään menossa työkaverini synttäreille, hän täyttää pyöreitä vuosia. Ja mitäs muuta minä lahjaksi veisin kuin korun... Tämä työkaverini tuskin tänään ehtii surffailemaan blogeissa, hän varmaan on parhaillaan sekoittelemassa booleja ja kattamassa herkkupöytää ym (miettii toiveikkaanaCool).

Tämä työkaverini värikkäästä persoonallisuudesta huolimatta pukeutuu pääsääntöisesti mustaan. Joten korukin on nyt sitten musta:

Isoja todella laadukkaita lasihelmiä ja paljon Swarovskeja. Riipus, jonka voi ottaa irti, ja pitää korua toisin päin:

                                       ~~~~

Ihana lauantai aamu, Veera heräsi omia aikojaan ja touhusi itsekseen. Eemeli nukkui äidin kainalossa puoli yhdeksään. Ihana kun ei ole mitään kiirettä heräämisellä, kahvit saa juoda aivan rauhassa, ja selata tekstitelkkarista uutiset kenenkään häiritsemättä. Harvinaista herkkua! Ensi viikonloppuna lauantaina minulla onkin korukurssin pito. Kuulun Kaarinalaisuudestani huolimatta Paraisten kulttuuriyhdistykseen, ParKuun, ja ParKun puitteissa olen vetänyt viitisen korukurssia. Olen yrittänyt selvitellä oman kotikuntani taide/kulttuuriyhdistyksistä, mutta kummallista kyllä ei tunnut juuri olevan äksöniä sillä saralla näin vireässä kunnassa Yllättynyt. Kurssit ParKulla on olleet todella kivoja, korun teon opettelua rupattelun lomassa. Lisäksi kurssilaiset on kukin oman asiansa osaajia, heissä on taiteilijaa moneen lähtöön.

~Tikki käy kurkkaa osoittaako mies heräämisen merkkejä