Minä olen porsas. Siis mitä siisteyteen tulee. Vaikka porsaat on oikeasti kohtalaisen siistejä eläimiä. Mutta siis en pidä siivoamisesta, ja onnistun aika hyvin välttelemään sitä. Työpöytäni näyttää yleensä kamalalle, ja eilen kun otin kurssille korunteko välineet mukaan, ajattelin sitten niitä takaisin laittaessani vaihteeksi järjestellä tavarat paikoilleen. Nyt minulla varmasti menee taas aikaa, että löydän mitään, siitä hallitusta kaaoksesta kun kuitenkin löytää ne tärkeät asiat.

Nyt minulla on siisti työpöytä taas hetken aikaa. Pölyt pitää vielä näköjään pyyhkiäNauru

                                                 ~~~~

Perjantaina suuntaammekin Vikan kanssa kohti Jyväskylää ja tilkkutyöpäiviä. Tällä kertaa meillä lähtee assarit mukaan, eli tyttäret pääsevät mukaan. Ihan mukavaa että toinen lapsista näkee mihin äiti viikonloppuisin häipyy! Tilkkutyöpäivät on muutenkin erilaiset kuin käsityö"yleis"messut, joten erilainen viikonloppu on tulossa. Harmittaa vaan vietävästi, että yhtäaikaa olis Lahdessa helmimessut, ja omat "kotimessut" Turussa. Ei uskois, että asumme pienessä maassa kun kolmet saman alan messut on  yhtäaikaa aika pienellä alueella.

Minua on koko päivän poltellut päästä tekemään korua eilen löytämistäni fasettihiotuista ametisteista. En tiedä vielä mitä niistä on tulossa, mutta kovasti ne minua kutsuivat. Katsotaan kutsuivatko turhaan, vai saanko niistä jotain aikaiseksi.

 

~Tikki menee istumaan siistin työpöydän ääreen.