Nämä koruraukat olivat päätyneet jostain syystä unholan syövereihin. Nyt otin ne esiin ja kuvasin ne yksitellen. Kaikki korut ovat aika perustavaraa, ehkäpä siinä syy miksi olin ne parat vallan unohtanut. Mitään vikaa niissä ei siis ole, eivät vaan ole olleet työläitä tai muuten mieleenpainuvia tekovaiheessa.

 

Lempikiveni, villipitsiakaatti on tässä saanut seurakseen makeanveden helmiä ja swaroja. Villipitsiakaatti on uskomattoman ihana kivi, jokaisesta löytyy oma pieni maisemansa. Tällainen minulla on toinen käytössä. siksi tämä raukkapieni oli joutunut komeroon.

 

 

Romantikon unelma; swarovskia ja makeanvedenhelmiä. Harvoin olen niin romanttinen, romantiikaksi minulle useimmiten riittää tiskatut tiskit ja kahvit valmiiksi "ladattuna" aamuisin, siinä lienee tämän korun syrjäytymisen syy.

 

 

Tämän korun kaappiin joutumiselle on selkeä syy; koru on vihreä. Kauniin havunväriset makeanveden helmet ja swarot ja HillTribe-hopea ei ole korua pelastanut kaappiin joutumiselta. Vihreä väri on jo niin iso synti että sietääkin joutua kaappiin.

 

 

Tämä koru on syyllistynyt samaan virheeseen, eli väärä väri. Ihanan isoja mvmöllyköitä, swaron helmiäishelmiä ja kristalleja. Sinistä minulle, ei ikinä.

 

 

Tämä koru on kyllä joutunut vahingossa kaappiin. Rakastan lilaa ja nämä makeanveden helmet ovat kauniita! Kiiltoa riittää, virheitä ei ainakaan minun silmään ole lainkaan. Seurana swaroja helmiäisenä ja kristallina. Tämä koru pääsee käyttöön heti.

 

 

Vaalean vaaleanpunaisia mv helmiä ja hopealaatta, yksinkertaista ja kaunista, mutta ei minua varten. Minä en ole yksinkertaisen ystävä. Tällaisen joku joskus pyysi, olenkohan tehnyt taas kaksi samaa vauhtia?

 

Ihana! Runsas ja helisevä. Vaaleanpunaisia hopeafoliosisus- sydämiä ja pienempiä lasisia sydämiä kullanvärisessä ketjussa joka on vedetty krepille. Tämä on kyllä joutunut kaappiin erehdyksessä.

 

 

Liloja mv helmiä ja swaroja. Luulis miellyttävän minua, mutta kun se on liian siro. Jollekin vaatimattomammalle prinsessalle tämä, minulle suurta ja mahtavaa!

 

 

Eikä, taas tällainen! Tässä valkoisia miltei virheettömiä mv-nappeja ja hopeaa. Yksinkertaisen kaunista, mutta ei minun.

 

 

Savukvartsia ja tikrunsilmiä ja swaroja. Tyylikäs ja elegantti, siis ei sovi minulle.

 

 

Helmiäisriipus swarolla, hopeafoliosydämiä ja ketjua. Perusjuttu ja ihan kiva, ei puhuttele minua. Ehkä myöhemmin?

 

Olipas niitä raukkoja, toivottavasti kaikki saavat jossain vaiheessa oman ihmisen.

 

                                                        ~~~~

 

Tänään töissä sain olla hiljaisuudessa ja rauhassa. Meitä on yleensä kuusi naista, mutta nyt miltei kaikki ovat lomailemassa, ja toimistolla pyörii minun lisäkseni vain yksi ihminen. Rauhaa ja hiljaisuutta, mutta pidemmän päälle tylsää. Äksöniä tarvin minä!

 

~Tikki menee tekemään perheelle sämpylää